13-05-2016

User journey: 9 tips voor het samenstellen van een goede user journey

Succesvolle bedrijven blinken uit in het bieden van een unieke en excellente klantervaring. Een consistente user experience en vooral het daarachter liggende diepgaand inzicht in de psychologie van de klant per fase van de journey draagt bij aan belangrijke doelen:

  • Hogere conversies.
  • Zelfredzaamheid van klanten.
  • Hogere klanttevredenheid.
  • Wat is er nodig om voldoende diepgang in de user journey te verkrijgen?
  • Wanneer leidt user journey onderzoek tot voldoende inzicht en valide resultaten?
  • Wat zijn minimale vereisten en welke psychologische en sociologische inzichten zijn gewenst?

 

Dit paper gaat verder in op deze vragen en geeft 9 tips voor de samenstellen van een goede user journey.

Hieronder vind je de download voor de whitepaper.


Netmarketing
13-05-2016

CONTACT

Wil jij ook een betere website en meer resultaat?
Vrijblijvend sparren kan altijd. Laat daarom nu een berichtje achter. Bellen mag ook: 010-820 85 43