Hoe begin ik?

Hoe begin ik?

Maak een prima start met je nieuwe site of app

Waarom presteren sommige sites zoveel beter dan anderen? Hoe zou het zijn als jouw site verdubbelt in prestaties? Het is mogelijk: Univé verkoopt 215% meer verzekeringen, de ANWB 336% meer rijopleidingen en de conversie van The Sting steeg tot meer dan het dubbele van het marktgemiddelde. Wat zou jij daar voor moeten doen en wat zou dat betekenen voor jou en jouw organisatie?

Lees meer


img_services_01

Ook interessant om te lezen

SchaalX

SchaalX wilde weten wat haar doelgroepen (werkgevers en kandidaten) als waardevol ervaren en wat er nodig is om een waardevolle verbinding tussen hen te realiseren tijdens de verschillende fasen van de user journey.

Lees meer
Insights

Insights

door nieuwe inzichten uit onderzoek betere resultaten

Het gedrag van jouw klanten bepaalt jouw succes. Het is daarom belangrijk dit gedrag nog beter in kaart te krijgen en de klant achter je websitedata beter te leren kennen. Omdat een groot deel van het klantgedrag intuïtief is en vaak onbewust bewust is het belangrijk de goede onderzoeksmethode toe te passen zodat de resultaten ook betrouwbaar en bruikbaar zijn.

Lees meer


img_services_02

Ook interessant om te lezen

SchaalX

SchaalX wilde weten wat haar doelgroepen (werkgevers en kandidaten) als waardevol ervaren en wat er nodig is om een waardevolle verbinding tussen hen te realiseren tijdens de verschillende fasen van de user journey.

Lees meer
NS Reizigers

NS Reizigers is de afdeling van de Nederlandse Spoorwegen verantwoordelijk voor verkoop en service aan reizigers. Dankzij de digitalisering van abonnementen zijn er extra mogelijkheden ontstaan waar NS gebruik van wil maken.

Lees meer
UX Onderzoek

UX Onderzoek

in jouw scrumtraject

Tijdens de ontwikkeling van jouw site wil je graag testen. Je wilt flexibiliteit en snelheid zodat jouw project niet door testen wordt vertraagd. En graag zonder dikke rapporten: je wilt snel weer verder met concrete resultaten. Wij hebben een aanpak waarmee je de volgende dag al direct verder kan met je siteontwikkeling.

Lees meer


img_services_03

Ook interessant om te lezen

SchaalX

SchaalX wilde weten wat haar doelgroepen (werkgevers en kandidaten) als waardevol ervaren en wat er nodig is om een waardevolle verbinding tussen hen te realiseren tijdens de verschillende fasen van de user journey.

Lees meer
NS Reizigers

NS Reizigers is de afdeling van de Nederlandse Spoorwegen verantwoordelijk voor verkoop en service aan reizigers. Dankzij de digitalisering van abonnementen zijn er extra mogelijkheden ontstaan waar NS gebruik van wil maken.

Lees meer
UNET

UNET is een landelijke leverancier van zakelijk internet, telefonie, en private netwerken. Het bedrijf is vooral gespecialiseerd in snelle glasvezelproducten.

Lees meer

CONTACT

Wil jij ook een betere website en meer resultaat?
Vrijblijvend sparren kan altijd. Laat daarom nu een berichtje achter. Bellen mag ook: 010-820 85 43