

Hoe begin ik?
Maak een prima start met je nieuwe site of app
Waarom presteren sommige sites zoveel beter dan anderen? Hoe zou het zijn als jouw site verdubbelt in prestaties? Het is mogelijk: Univé verkoopt 215% meer verzekeringen, de ANWB 336% meer rijopleidingen en de conversie van The Sting steeg tot meer dan het dubbele van het marktgemiddelde. Wat zou jij daar voor moeten doen en wat zou dat betekenen voor jou en jouw organisatie?

Ook interessant om te lezen

Insights
door nieuwe inzichten uit onderzoek betere resultaten
Het gedrag van jouw klanten bepaalt jouw succes. Het is daarom belangrijk dit gedrag nog beter in kaart te krijgen en de klant achter je websitedata beter te leren kennen. Omdat een groot deel van het klantgedrag intuïtief is en vaak onbewust bewust is het belangrijk de goede onderzoeksmethode toe te passen zodat de resultaten ook betrouwbaar en bruikbaar zijn.

Ook interessant om te lezen
UX Onderzoek
in jouw scrumtraject
Tijdens de ontwikkeling van jouw site wil je graag testen. Je wilt flexibiliteit en snelheid zodat jouw project niet door testen wordt vertraagd. En graag zonder dikke rapporten: je wilt snel weer verder met concrete resultaten. Wij hebben een aanpak waarmee je de volgende dag al direct verder kan met je siteontwikkeling.

Ook interessant om te lezen
SchaalX
SchaalX wilde weten wat haar doelgroepen (werkgevers en kandidaten) als waardevol ervaren en wat er nodig is om een waardevolle verbinding tussen hen te realiseren tijdens de verschillende fasen van de user journey.
Lees meer