User experience onderzoek

Lijk je soms grip op de klant te verliezen? De oplossing ligt wellicht in nog gerichter, efficiënter en kwalitatief nog beter met de klant omgaan. Maar wat betekent dat dan in praktijk?

Klanten wensen in control te zijn. Maken zelf uit welke communicatie men toelaat. En zien gestandaardiseerde direct marketing en direct (e-)mails als een slecht gepersonaliseerde variant van massa communicatie. De klant weet dit, wordt geconfronteerd met fouten en voelt zich daardoor niet altijd gerespecteerd. Wat jouw vakgenoten elders fout doen heeft daarmee ook effect op jouw activiteiten.

Meer grip op de klant met NetMarketing

Om meer grip op de klant te krijgen is er heel wat nodig:

  • Een verschuiving van zendergeoriënteerd naar ontvangergeoriënteerd handelen.
  • Het respecteren en faciliteren van customer control.
  • Een feilloze executie.
  • Een zorgvuldige afweging van de rol van CRM, online- en direct marketing.

Jouw marketing en doelgroepcommunicatie wordt met onze kennis efficiënter, doelgerichter en vooral effectiever. Je verkrijgt weer grip op de klant door een scherpe visie op de nieuwe marketingrealiteit te ontwikkelen. Een bruikbare strategie te ontwikkelen. En met kennis van zaken dit efficiënt en effectief tot uitvoering te brengen.

NetMarketing's aanpak

Netmarketing vergroot samen met jou de grip op klanten, marketingkosten en marketingeffectiviteit. Van strategie tot procesinrichting, systeemselectie en uitvoering.

Een eerste stap is het creëren en delen van een visie. Door middel van workshops en procesbegeleiding wordt kennis overgedragen en gezamenlijk een visie gevormd.

Een volgende stap is het maken of aanpassen van een marketing strategie. Mogelijk te bereiken doelen daarin zijn:

  • Meer contacten.
  • Meer loyaliteit.
  • Meer verkopen.
  • Verkrijgen van nieuwe klanten.
  • Vervolgens richten we met jou het direct marketing proces in. Mogelijk te selecteren hulpmiddelen zijn CRM systemen en internet.

Wil je meer weten over User Experience onderzoek?

Neem vrijblijvend contact met ons op om meer te weten over dit onderwerp. Of om gewoon een kopje koffie te komen drinken. Dat mag ook.

Bel ons op 010 820 85 43 of wij bellen je terug

info@netmarketing.nl of stel jouw vraag via de website