Research & advies

Zorgen dat jij optimaal kan inspelen op jouw doelgroep, dat is onze core business. Want alleen dan houden we een voorsprong door vergaande specialisatie. Hieronder vind je verschillende onderzoeksmethodes.
 

Usability onderzoek
Onderzoek naar verbeterpunten voor een betere gebruikersvriendelijkheid.

User experience onderzoek
Onderzoek naar klantgedrag en klantervaringen

Eyetracking
Analyse van kijk- en klikgedrag. Eyetracking is onderdeel van bovengenoemde methoden.

Expert review
Review van jouw ontwerpen, wireframes en sites door onze ervaren onderzoekers.

Card sorting
Menustructuren baseren we op onderzoek naar de wijze waarop jouw doelgroep informatie ordent.

Panelonderzoek
Online gedrag en de rol van online middelen in de user journey. High level voordelen van gebruikers.

Benchmarking
Verkrijg best practices en baseer jouw toepassing hierop.

Voorkeurstesten
Achterhalen van de gebruikersvoorkeuren qua layout en vormgeving.

Scan Persuasive Technology
Hoe kan je jouw site nog meer overtuigend maken? Een persuasion scan brengt dit voor jou in kaart.
 

Wil je meer weten over Research & Advies?

Neem contact op met onze experts om meer te weten over dit onderwerp. Of om gewoon een kopje koffie te komen drinken. Dat mag ook.

Bel ons op 010 820 85 43 of wij bellen je terug

info@netmarketing.nl of stel jouw vraag via de website