09-06-2016

Meer grip op je klant?

De user journey van jouw klanten bestaat al langer dan dat zij klant zijn. Klanten kopen immers al jouw soort producten en diensten, maken daarbij afwegingen en haken wel of niet af. We willen dat graag in kaart hebben om meer grip op de klant te krijgen.

Een in kaart gebrachte user journey is een afbeelding van de werkelijkheid. Het in kaart brengen van de user journey moet dus zo betrouwbaar mogelijk gebeuren. Het is als een landkaart op basis waarvan we beslissingen nemen. Zonder een goede kaart kunnen we niet de juiste koers varen.

 

Al deze in kaart gebrachte journeys kunnen sterk verschillen in kwaliteit. Hieronder noemen we vier belangrijke aandachtsgebieden, waarna 5 tips volgen.

 

Lees hier onze publicatie op Frankwatching.com
 
Frankwatching is met ruim 250.00┬ávolgers Nederlands’ grootste online community over trends in (online) marketing & communicatie.

Netmarketing
09-06-2016

CONTACT

Wil jij ook een betere website en meer resultaat?
Vrijblijvend sparren kan altijd. Laat daarom nu een berichtje achter. Bellen mag ook: 010-820 85 43